1.Kunnen we ook borden en bestek huren?

Ook wij dragen ons steentje bij door niet langer plastic borden en bestek aan te bieden. Het alternatief (bamboe en karton) is echter dusdanig duur dat wij er voor kiezen dit niet actief aan te bieden. We bieden wel de mogelijkheid tot het huren van echte borden en bestek. Dit kan vanaf 15 personen en kost € 1,50 per persoon. Dit is echter alleen op aanvraag (tijdig gereserveerd) en bij beschikbaarheid. Wilt u dit, vraagt u dan naar de mogelijkheid via de mail. Dit is dus helaas niet via de webshop te bestellen.

2.Kan ik ook een BBQ huren bij mijn BBQ bestelling?

Wij beschikken over een aantal gas BBQ's die wij kunnen verhuren aan klanten die ook een BBQ bestelling bij ons plaatsen. Omdat de actuele beschikbaarheid niet online te realiseren is doen we dit alleen op aanvraag. Bent u geïnteresseerd? Stuur ons even een berichtje en wij laten weten wat we nog beschikbaar hebben. En wat kost dit? Het huren van een gas BBQ kost € 65,00. Dit is inclusief de bezorging, het gas en de eind schoonmaak.

3.Waarom kan ik mijn afhaal bestelling pas na 14.00 uur afhalen?

Omdat er tot 23.00 uur besteld kan worden voor de volgende dag kan het voorkomen dat iets niet voorradig is 's morgens vroeg. Wij kunnen het meeste 's ochtends vroeg nog bij bestellen en dit wordt dan tussen de middag bij ons geleverd. Daarnaast hebben we natuurlijk ook gewoon even tijd nodig om alle bestellingen klaar te krijgen. Wil je toch graag eerder afhalen? Bestel dan een dag eerder en geef even aan bij de opmerkingen dat je vroeg wilt komen. Wij zorgen dan dat je bestelling tijdig klaar staat. Let op : dit geldt dus niet voor bestellingen die de avond ervoor nog geplaatst worden. Wij kunnen dan niet garanderen dat we uw bestelling dan klaar hebben staan.

4.Kan ik een bestelling annuleren?

Omdat wij met producten werken die beperkt houdbaar zijn annuleren wij in principe geen bestellingen. Vaak gaat er zodra er een bestelling bij ons binnenkomt al een order uit naar onze leverancier. Zo houden we de lijntjes kort en de producten zo vers mogelijk. Komt de geplande maaltijd even niet uit door omstandigheden? Al onze producten zijn zo verpakt dat ze meteen de vriezer in kunnen. Uiteraard begrijpen wij dat er altijd iets kan gebeuren. Neemt u in dat geval gewoon even contact op.

5.Is jullie vlees altijd biologisch?

Daar kunnen wij heel kort over zijn: Nee! Wij verkopen vrijwel geen biologisch vlees....Waarom niet? Omdat dit niet realistisch is en vaak niet waar. Daarom kiezen wij er voor om "bewust" vlees te verkopen. Per diersoort, deel of productgroep zitten hier verschillen in. U vindt alle informatie over het vlees terug in de beschrijving en de echt onderscheidende producten zijn tevens voorzien van een label. Kwaliteit van het vlees zit in hem in de kwaliteit van leven en voeding van het dier en daarom kiezen wij voor bewust, hetgeen ons onderscheidt van de supermarkten. U proeft het gegarandeerd terug!

6.Hoe lang kan ik vlees in de diepvriezer bewaren?

Op onze producten staat een sticker waarop de houdbaarheidsdatum in de vriezer ook staat aangegeven. Dit is de tijd die de wet voorschrijft qua houdbaarheid. Toch vinden wij dat als deze termijn enigszins wordt overschreden de producten nog prima te eten zijn. U bent daar zelf natuurlijk de beste beoordelaar van.

7.Jullie bezorgen tussen 17.00 – 19.00 uur maar ik ben pas na 18.00 uur thuis

Wij bezorgen zelf en zijn geen logistieke gigant dus is het voor ons onmogelijk om exacte tijden aan te geven. Wij snappen echter dat u bijvoorbeeld pas vanaf 17.30 uur of 18.00 uur thuis bent i.v.m. werktijden. Geeft u bij uw bestelling bij de opmerkingen uw wensen aan en wij proberen hier rekening mee te houden. Lukt dit ons onverhoopt een keer niet dan nemen wij altijd contact met u op om te overleggen wanneer het wel uit komt.

8.Slachten jullie ook zelf vlees?

Nee.... Dat is helaas niet meer mogelijk. Wetgeving en alle eisen hieromheen maken het vrijwel onmogelijk om nog zelf te slachten. Een voorbeeld van onze werkwijze nu: Wekelijks krijgen wij vlees van dikbil koeien die bij een boer leven waarmee we al jaren werken. Vroeger zochten we er wekelijks een uit en die werd naar ons vervoerd en door ons geslacht. Nu gaat diezelfde koe naar het slachthuis vlak naast de boerderij die het vlees zo verwerkt als wij dit wensen. En vervolgens komt dit bij ons binnen. Het goede leven van de koe en de rust (geen lange levende transporten) proef je terug in ons vlees en zo kunnen we altijd de juiste kwaliteit leveren.

9.Waar bezorgen jullie?

Wil je iets bestellen en thuis laten bezorgen? Wij bezorgen in Harderwijk, Hierden, Hulshorst, Nunspeet, Ermelo, Putten, Nijkerk en Zeewolde. In Harderwijk, Ermelo en Hierden bezorgen we op maandag t/m zaterdag. Wil je je bestelling laten bezorgen in Hulshorst, Nunspeet of Zeewolde? Dat kan alleen op woensdag of vrijdag. Naar Putten en Nijkerk rijden we op donderdag en zaterdag. Vul bij je bestelling je postcode in en kies de dag dat jij het thuisbezorgd wil hebben!

Heb je een vraag of advies nodig?

Wij helpen je graag!

Joep-Toonbank-001